Vi giver dig ro til udvikling og drift

Regnskab og Administration i Bogense, Middelfart, Vissenbjerg, Søndersø, Brenderup og Nørre Aaby

Hos Regnskab & Administration er vi 20 medarbejdere, som hjælper virksomheder over hele Danmark med den daglige administration i form af budgetter, bogholderi, regnskaber, fakturering, lønningsbogholderi, momsregnskaber, revision og meget mere.

Med vores assistance kan du koncentrere dig om at effektivisere og forbedre indtjeningen i din virksomhed.

Vi kan arbejde hos dig eller hjælpe dig online

Vi finder sammen ud af hvilken model, der passer bedst til din virksomhed. Du kan vælge, at have en eller flere af vores medarbejdere siddende hos dig på fuldtid eller deltid. Vi kan også fungere som online assistance og føre bogholderiet via økonomisystemer som e-conomic.

Vi kan tage den fulde styring af din regnskabsfunktion, eller vi kan indgå i et team sammen med din økonomi- og regnskabsafdeling.

Går din bogholder på barsel, træder vi til

Vi kan hjælpe dig uanset om du er på jagt efter en midlertidig eller permanent løsning. Vi har kompetencerne og personerne der kan træde til, når du har behov for det.

Vi vokser med din virksomhed

I starten har du måske behov for en dag eller to om måneden, og efterhånden som din virksomhed udvikler sig stiger behovet. Vi er klar til at følge med dig – både med ekstra ressourcer og nye kompetencer efterhånden som du får brug for det.

 

Medarbejderteam

Det skal være sjovt at gå på arbejde – mød vores medarbejderteam

Uanset hvem af os, det handler om, udfylder vi en vigtig brik i teamet. Vi er alle i samme båd og hjælper hinanden, og ingen er stærkere end det svageste led

Vores medarbejderteam

 

 

 

top